02168496000

شعبه شاد آباد ( مرکزی )

02136871082

شعبه خیام

لوله های فشار قوی پلیمرتوس upvc-pn16

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Print

موجود از سایز :

۲۰ الی ۴۰۰

 

عدم رسوب گیری و زنگ زدگی لوله و اتصالات یو پی وی سی :

از مزایای لوله و اتصالات UPVC در استخر ها و محل هایی مانند جکوزی که آب گرم در آن جریان دارد. به مرور زمان رسوب زیادی که حاصل از املاح و مواد ضدعفونی می باشد در اتصالات و شیر آلات تشکیل میشود. این مشکل که در کل سیستم لوله کشی فلزی (گالوانیزه و استیل)به وفور مشاهده میشود . باعث افت فشار و از کار افتادن شیر آلات خواهد شد. در حالیکه مشکل فوق در سیستم های کشی نوین UPVC حل شده است.

 

مقاوم در برابر کلر و مواد شیمیایی بودن لوله و اتصالات UPVC :

مقاومت بالا در برابر کلر و مواد شیمیای و خوردگی از مزیت های کشی نوین UPVC می باشد. مقاومت پایین فلزات در برابر کلر باعث خورده شدن آنها و در پلیمرهایی مانند PP باعث خشک شدن و شکننده تر شدن میشود. که این امر باعث کوتاهتر شدن عمر این سیستم ها و تجهیزات آنها میشود.

 

آب بندی مطمئن لوله و اتصالات UPVC:

به عنوان مثال دراتصالات پلی اتیلن که به دو روش جوشی و کوپلی می باشد که نوع جوشی در صورت اجرای صحیح مطمئن تر خواهد بود به دلیل افزایش طول زیاد پلی اتیلن در مقابل دما و فشار بالای سیستم لوله کشی استخر جکوزی این سیستم ها در نقطه اتصال ضعیف می باشند و به دلیل عدم سازگاری پلیمر با بتن بنابرین آب بندی لوله ها مخصوصا لوله های مکش استخر که از بتن عبور میکنند بسیار مشکل است که این مشکل در سیستم لوله کشی نوین UPVC با کمک والکراس یا حلقه آب بند حل شده است. و همین طور عدم آب بندی مناسب در مقاطع عبور لوله از بتن در لوله کشی استخر و جکوزی که این مشکل در لوله کشی یو پی وی سی UPVC حل شده است.

 

نصب سریع،آسان و کم هزینه لوله و اتصالات UPVC :

نصب سریع و آسان با هزینه های نصب پایین تر در مقایسه با سایر سیستم ها لوله کشی استخر، همچنین زیبایی و هماهنگی این سیستم ها بر خلاف فلزات (گالوانیزه،استیل) و پلیمرهای دیگر از جمله پلی اتیلن که نیاز به ساپورت کردن برای نمای بهتر دارند و حجم بیشتری برای فضای موتور خانه و تاسیسات می گیرند از دیگر علل برتری لوله و اتصالات UPVC پیمتاش نسبت به سیستم های لوله کشی مشابه است.

 

طول عمر بالا :

طول عمر لوله و اتصالات UPVC بین ۱۵ تا ۱۰۰ سال است (بطور متوسط ۶۰ سال )

 

امکان استفاده در موتور خانه های استخر و جکوزی:

لوله و اتصالات UPVC که به علت تنوع بسیار اتصالات و شیرآلات در موتور خانه های استخر و جکوزی قابل استفاده می باشد که این امر به عنوان مثال برای اتصالات و شیرآلات پلی اتیلن و یا پلی پروپلین قابل صدق نمی باشد.

 

اجرای بسیار آسان سیستم لوله و اتصالات UPVC نسبت به دیگر سیستم های لوله کشی:

استحکام بسیار بالای آن ها نسبت وزن بسیار پایین آنها که وزن لوله های یو پی وی سی یک پنجم لوله های فولادی است از دیگر مزیت های سیستم لوله و اتصالات UPVC می باشد که در هنگام حمل و نقل کمک زیادی می کند.

 

تنوع محصولات لوله و اتصالات UPVC :

موجود بودن لوله ،اتصالات،شیر آلات فشار قوی یو پی وی سی UPVC ار سایز ۱۶ تا ۳۱۵ که فقط این تنوع در سیستم لوله و اتصالات UPVC موجود است و به عنوان مثال در سیستم های ۵ لایه تأمین لوله و اتصالات بالای ۳۲ میلیمتر مشکل و سایزهای بالای ۷۵ میلیمتر نیز کاملا سفارشی و حداکثر ۱۱۰ میلیمتر می باشد و این مشکل در مورد لوله و اتصالات پلی پروپلین PP نیز صدق می کند.

 

لوله UPVC دارای سطح صاف و صیقلی:

لوله و اتصالات UPVC از مواد بی رنگ و بو ساخته می شوند به همین جهت از سطح داخل آینه صاف خود،حداقل جریان از دست دادن از آن رد می شود خواص فیزیکی لوله های UPVCهیچگونه تاثیر پذیری از آفتاب مستقیم و یا برف و باران ندارند.

 

مقاومت در برابر آتش :

سیستم کشی نوین UPVC هیچ گونه رسانایی به احتراق ندارد و خاموش کننده آتش خود است بنابراین به گسترش آتش کمی نمیکند.

امکان اجرای شیب در لوله upvc استخر :

گاهی اوقات نیاز است سیستم لوله کشی به سمت موتور خانه دارای شیب باشد که این امر به راحتی در سیستم لوله کشی با لوله upvc قابل اجرا می باشد.

اینجا متوقف نشو

بیشتر برای شما

آزمایش ها و تست ها

سرتیفیکیت ها و آزمایشات شرکت پلیمر توس

شرکت پلیمرتوس معتبرترین تولید کننده لوله و اتصالات U-PVC شرق ایران می باشد که از سال ۱۳۷۴ محصولات متنوع خود در بخشهای ساختمانی، آبرسانی، فاضلابی