02168496000

شعبه شاد آباد ( مرکزی )

02136871082

شعبه خیام

نکاتی درباره UPVC

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Print

slide222-2لوله ها و اتصالات UPVC (پلی وینیل کلرید غیر پلاستیسیته) مقاومت بسیار خوبی در برابر محیط های تهاجمی و خورنده که هم به طور طبیعی وهم در نتیجه فعالیت های صنعتی می باشند،از خود نشان می دهند.آن ها همچنین در برابر انواع خوردگی،حتی خوردگی های شیمیایی و الکتروشیمیایی در طبیعت نیز مقاوم می باشند.از آنجایی که UPVC نارسانا می باشد،اثرات گالوانیکی و الکتروشیمیایی در لوله های UPVC اتفاق نمی افتد.

لوله ها و اتصالات UPVC اغلب در موارد زیر استفاده می شوند :

  • برای سیستم های توزیع آب ،برای هر دو خطوط اصلی وخطوط تامین

  • سیستم های لوله کشی تخلیه و فاضلاب

با توجه به ماهیت غیر فلزی، مواد مورد استفاده به طور کامل در برابر تمامی انواع خوردگی فلزات مقاوم هستند.

آب تهاجمی و خورنده ناشی از خاک های دارای سولفات بالا و آب دارای سختی کم، به لوله های UPVC آسیب نمی رساند.بنابراین لوله های UPVC در برابر طیف وسیعی از آب های صنعتی و مواد شیمیایی مقاوم می باشند ومی توان با استفاده از آن ها سیستم هایی با طول عمر بالا و با هزینه های تولید کمتر ارائه داد.

لوله های UPVC از مواد بدون بو و مزه ساخته شده و در برابر تمام مایعاتی که از طریق این لوله ها منتقل می شوند، خنثی(بدون هیچ واکنشی) می مانندUPVC. کاملا بی اثر(بدون کنش و واکنش) است و به طور گسترده ای جهت حمل مایعات ساخته شده برای مصرف انسان،استفاده می شود.

به دلیل سطح داخلی صیقلی و صاف،لوله های UPVC دارای حداقل افت هد جریان می باشند.

خواص فیزیکی لوله های UPVC تحت تاثیر نور مستقیم خورشید ، و یا باد و باران نیست. با این حال، برای جلوگیری از بیش از حد گرم شدن سطح لوله ها به علت قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم خورشید، توصیه می شود که لوله ها دربرابرتابش مستقیم قرار نگیرند.

PVC دچار احتراق نمی شود. در صورت آتش سوزی، شعله های آتش نمی توانند در لوله های UPVC نفوذ کنند. بنابراین، استفاده ازآن ها برای تاسیسات برق، هم خانگی و هم صنعتی، ایمنی بیشتری را ارائه می دهد.

لوله های UPVC نسبتا سبک هستند. وزن مخصوص آن ها ۱٫۴۳، یک پنجم لوله های استیل است. این ویژگی هزینه های حمل و نقل را کاهش می دهد و نصب در مکان های دشوار و پر دردسر را آسان می گرداند. نصب و راه اندازی سریع و آسان با استفاده از چسب های مخصوص و یا به صورت رزوه ای و یا با استفاده از الکترود از طریق جوش اتفاق می افتد، که در هر صورت یک اتصال بدون نشت مطمئن می باشد.کار تعمیر و نگهداری آن نیز با حداقل هزینه انجام می شود.

اینجا متوقف نشو

بیشتر برای شما

آزمایش ها و تست ها

سرتیفیکیت ها و آزمایشات شرکت پلیمر توس

شرکت پلیمرتوس معتبرترین تولید کننده لوله و اتصالات U-PVC شرق ایران می باشد که از سال ۱۳۷۴ محصولات متنوع خود در بخشهای ساختمانی، آبرسانی، فاضلابی