02168496000

شعبه شاد آباد ( مرکزی )

02136871082

شعبه خیام

شیر توپی دسته پروانه ای pimtas upvc-pn16

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Print

شیرهای توپی و یا بال ولوها یک نوع شیر ربع گرد می باشند که با استفاده از چرخش یک گوی کروی مسیر جریان را باز و یا بسته می کنند. شیرهای توپی برای قطع و وصل جریان به کار می روند و عموما از آنها برای تنظیم جریان استفاده نمی شود. وقتی که توپی در موقعیت نیمه باز قرار میگیرد، جریان آشفته ای در شیر ایجاد می شود این مشخصه باعث محدودیت کاربرد BALL VALVE می گردد. بنابرین بایستی فقط در کاربردهای کاملا باز یا بسته بکار می روند.

شیرهای توپی بدلیل قابلیت اطمینان بالا و نوع آب بندی مناسبی که دارند گزینه بسیار مناسبی برای گازها نیز می باشند. از مزایای شیر توپی می توان به قیمت پایین تر نسبت به سایر شیرها، عمل کردن سریع در باز و بسته شدن، عمل کردن در ۱/۴ بسته بودن و باز بودن مجرای توپی، یکپارچه بودن قطعات آن و عدم نیاز به روانکاری، وزن کم،ساختمان فشرده، نصب و بهره برداری آسان، گشتاور پایین مورد نیاز جهت باز و بسته کردن ( در نتیجه انتخاب آسانتر عملگر) استفاده از شیرهای توپی چند راهی برای تغییر جهت جریان اشاره نمود.

این نوع از دسته شیر برای سهولت بیشتر در باز وبست و در مکان هایی استفاده میشود که فضای کافی برای قرار دادن آن میباشد.

 

موجود از سایز ۶۳ الی ۱۱۰

اینجا متوقف نشو

بیشتر برای شما

آزمایش ها و تست ها

سرتیفیکیت ها و آزمایشات شرکت پلیمر توس

شرکت پلیمرتوس معتبرترین تولید کننده لوله و اتصالات U-PVC شرق ایران می باشد که از سال ۱۳۷۴ محصولات متنوع خود در بخشهای ساختمانی، آبرسانی، فاضلابی